Senin, 28 April 2014

Сарађујте фикција књигама активност и книги заинтересовали РПП Курикулум 2013

Сарађујте фикција књигама активност и книги заинтересовали РПП Курикулум 2013

Рецимо да желите да сарађујете на низу пословних књига не фантастике, како тачно може да иде о томе? Видиш, ја направио низ писање пројеката, помажући други аутори ценити као ласерски зрак на својим аргументима. У принципу, и ја бих заиста препоручио овај метод, ми смо урадили управо то путем е-поште. Морате да волите модерну комуникацију кажу. Дакле, тачно како ово РПП курикулум 2013 - http://tokobukuadm.com/jual-rpp-kurikulum-2013 - то ради када радите на ебоокс и књиге питате?

Па, на пример, писац књиге есеја пословања могао да напише неколико пасуса који описују њихову методологију и како то може бити мало другачији од осталих стратегија које се користе у стварном свету, а како објаснити то да ми, ја постављам питања, белешке изазов, онда даље коментарисати, напред и назад - очигледно путем е-поште. Ок, али зашто бих ја то урадио? Па, не баш због новца, али ја радим веома много користи од информационог курикулум 2013 - хттп://рппкурикулум2013.цом/ - зато што је мој следећи пословни пројекат може бити нешто где бих могао да вежбам ово ново знање.

Дакле, оно што ме гура онда? Па, ја имам четири главна разлога;
  1. Да ли оно што радим најбоље. 
  2. Помоћ предузетници успети. 
  3. Помоћ књига аутор пружи најбоље информације. 
  4. Оспоравајући стари начин радиш ствари или тренутни начин - ствари које не раде добро. 


У ствари, требало би све то да плати унапред на свим предузетницима у свету? Када предузетници успети, индустрија управља, развија и остаје у облику и ефикасно, а да не помињемо нуди бескрајне нових радних места, као добро. А сада, ако се одлучите да помогне јуал РПП - хттп://јуалрпп2013.цом/ - колегу писца у пројекту е-књига, предузетнички бизнис плана, ручног индустрији или прави књигу, треба да размотрите неколико ствари у тако да не изазове ауторских изазов на путу.

На пример, када је шутнуо око нових идеја и пословних концепата, ви не желите да користите "тачне речи" или фразе које су ставили у тим мејловима у својим е-књига, чланака или блогу, као Јуал РПП курикулум 2013 - хттп: / / јуалрпп2013.блогспот.цом / - можете да користите оне у вашој књизи, а то може да доведе до проблема ауторских права, или касније неко ће рећи да је плагијат, чак и ако не постоји, само није вредно ризика Ц 'је.

Дакле, то не значи да можете бити креативни и поново користити или рециклирати сопствене речи. На пример, уопште, шта сам урадио у прошлости је мало променимо тему и користити моје речи на другу тему, или под-теме, а ја једноставно ће рећи ", пре неки дан сам разговарао са познаником, о .. . "али никада не користе своје речи, не само моје, осим ако их је потребно за цитат у својој књизи, тако да не би користили јуал РПП 2013 - хттп://рппкурикулум2013.блогспот.цом/ - не да се удвостручи нагоре или узети неку ко-мпутер софтвера плагијат од Амазон Киндле, или било будућег издавача часописа, или што.

Промена тему мало неће утицати на оно што радите, или украсти њихову грмљавину или идеју. Видиш, можете добити много километражу од стратегије сарадње електронске књиге паметне, чак и ако се одрекне плаћање било које врсте за свој рад на пројекту. Озбиљно, ти би бити изненађени предности раде на овај начин. Молимо вас да размислите све ово и мислим на њега.

Дива Пендидикан

Tidak ada komentar:

Posting Komentar