Senin, 28 April 2014

Sodelujte Na Fiction Books dejavnostih in eBooks Upoštevani RPP Kurikulum 2013

Sodelujte Na Fiction Books dejavnostih in eBooks Upoštevani RPP Kurikulum 2013

Recimo, da ste želeli sodelovati na vrsto poslovnih knjig non-fantastike, točno, kako bi šel o tem? Vidiš, sem naredil nekaj pisanja projektov, ki pomagajo drugi avtorji cenim kot laserskega žarka na svojih argumentov. Na splošno, in jaz bi res priporočam ta način, da smo naredili prav, da po elektronski pošti. Moraš ljubiti sodobnega komuniciranja povedati. Torej, točno, kako to RPP kurikulum 2013 - http://tokobukuadm.com/jual-rpp-kurikulum-2013 - to deluje, ko delate na ebooks in knjigah si vprašal?

No, na primer, pisec knjige esejev poslovanja bi lahko napisal nekaj odstavkov, ki opisujejo njihovo metodologijo in kako bi bilo morda nekoliko razlikuje od drugih strategij, ki se uporabljajo v realnem svetu, in kako se to razloži mi, prosim, vprašanja, opombe Izziv, potem komentirati, naprej in nazaj - seveda po elektronski pošti. Ok, ampak zakaj bi to storil? No, v resnici ne za denar, ampak jaz zelo veliko koristi od informacijske kurikulum 2013 -http://rppkurikulum2013.com/ - zato, ker bi moj naslednji poslovni projekt je nekaj, kjer sem lahko praksi to novo znanje.

Torej, kaj me potisne potem? No, jaz imam štiri glavne razloge;
  1. To, kar delam najbolje. 
  2. Pomoč podjetnikom uspeti. 
  3. Pomagati avtor knjige zagotoviti najboljše informacije. 
  4. Izpodbijanje stari način stvari ali trenutni način - stvari, ki ne delajo dobro. 


V bistvu moramo vse to storiti, da jih pohvalim za vse podjetnike v svetu? Ko podjetniki uspe, industrija upravlja, razvija in ostane v formi in učinkovito, da ne omenjam, ki ponujajo neskončne novih delovnih mest, kot dobro. Torej, če ste se odločili za pomoč Jual RPP - http://jualrpp2013.com/ - kolega avtor v projektu e-knjige, podjetniškega poslovnega načrta, ročno industriji ali pravega knjigo, morate upoštevati nekaj stvari tako, da ne povzroči avtorskih izziv poti.

Na primer, ko brca okoli novih idej in poslovnih konceptov, ki jih ne želite uporabiti "natančne besede" ali besednih zvez, ki so dani v teh e-poštnih sporočil v svojih e-knjig, člankov ali svojem blogu, kot Jual RPP kurikulum 2013 - http: / / jualrpp2013.blogspot.com / - lahko uporabite tiste v svojo knjigo, in da lahko povzroči težave z avtorskimi pravicami ali slej bi nekdo rekel, da ni plagiat, tudi če ni bilo, je samo ni vredno c tveganja 'je.

Torej, to ne pomeni, da ste lahko ustvarjalni in ponovno uporabiti ali reciklirati svoje besede. Na primer, na splošno, kaj sem naredil v preteklosti, se je nekoliko spremenilo predmet in uporabite svoje besede na drugo temo ali pod-temo, in bom preprosto navajajo ", drugi dan sem govoril z znancem o .. . ", vendar nikoli ne uporablja svoje besede, ne samo moje, če jih boste potrebovali za ponudbo v svoji knjigi, tako da jaz ne bi uporabil Jual RPP 2013 -http://rppkurikulum2013.blogspot.com/ - ne za dvojno navzgor ali vzeti nekaj co-mputer programsko opremo plagiatorstva Amazon Kindle, ali katerega koli prihodnjega založnik revij ali tako.

Spreminjanje zadevo nekoliko ne bo vplivala, kaj počnete, ali ukrasti svoj ​​grom ali idejo. Vidiš, lahko dobite veliko kilometrino iz strategije sodelovanja elektronske knjige pametno, tudi če odstopijo od kakršnega koli plačila za svoje delo na projektu. Resno, bi presenečeni, prednosti deluje na ta način. Prosimo, upoštevajte vse to in mislim na to.

Diva Pendidikan

Tidak ada komentar:

Posting Komentar