Senin, 28 April 2014

Spolupráca na náučné knihy o činnosti a knihy Zvažoval RPP Kurikulum 2013

Spolupráca na náučné knihy o činnosti a knihy Zvažoval RPP Kurikulum 2013

Povedzme, že by ste chceli spolupracovať na rade obchodných kníh non-fiction, presne tak, ako by mohla ísť na to? Viete, robil som rad písanie projektov, pomáhať ďalší autori oceňujú ako laserový lúč na ich argumenty. Všeobecne platí, a ja by som naozaj odporúčam túto metódu, urobili sme len to prostredníctvom e-mailu. Musíte milovať moderné denné komunikácie hovoria. Tak, presne tak, ako to robí RPP Kurikulum 2013 - http://tokobukuadm.com/jual-rpp-kurikulum-2013 - to funguje, keď pracujete na knihy a knihy sa pýtaš?

No, napríklad, autor knihy esejí podnikania mohol napísať niekoľko odsekov, ktoré popisujú ich metodológie a ako by to mohlo byť mierne odlišný od ostatných stratégií používaných v reálnom svete, a ako sa mi to vysvetliť, som klásť otázky, poznámky výzva, potom ďalej komentovať, sem a tam - samozrejme prostredníctvom e-mailu. Dobre, ale prečo by som to robil? No, vlastne nie pre peniaze, ale mám veľmi veľký úžitok z informačného Kurikulum 2013 -http://rppkurikulum2013.com/ - pretože môj ďalší podnikateľský zámer by mohol byť niečo, kde by som mohol praktizovať toto nové poznatky.

Takže, čo ma tlačí a potom? No, mám štyri hlavné dôvody;
  1. Robte to, čo viem najlepšie. 
  2. Podnikatelia Pomocník uspieť. 
  3. Nápoveda autor knihy poskytujú najlepšie informácie. 
  4. Náročné starý spôsob, ako robiť veci, alebo súčasný spôsob - veci, ktoré nefungujú dobre. 


V skutočnosti, mali by sme to všetko urobiť, aby ju zaplatiť dopredu na všetkých podnikateľov vo svete? Keď podnikatelia uspieť, priemysel riadi, rozvíja a zostane vo forme a efektívne, nehovoriac ponúka nekonečné nových pracovných miest rovnako. A teraz, ak sa rozhodnete pomôcť JUAL RPP -http://jualrpp2013.com/ - na autora kolegami v e-book projektu, podnikateľské podnikateľského plánu, manuálne priemyslu alebo skutočné knihy, budete musieť zvážiť niekoľko vecí v tak, aby nespôsobovali autorských práv výzvu na ceste.

Napríklad, keď kope okolo seba nové nápady a obchodné koncepty, nechcete používať "presné slová" alebo frázy, ktoré sú položené v týchto e-mailov v ich e-kníh, článkov alebo blogu, ako JUAL RPP Kurikulum 2013 - http: / / jualrpp2013.blogspot.com / - môžete použiť tie, vo svojej knihe, a ktoré by mohli spôsobiť problémy autorských práv, alebo neskôr niekto by povedal, že tam bol plagiát, aj keď tam nebolo, je jednoducho nestojí za to riziko c "je.

Tak, to neznamená, že môžete byť kreatívny a znovupoužitie alebo recykláciu vlastné slová. Napríklad, všeobecne to, čo som urobil v minulosti, je mierne zmeniť tému a používať svoje slová na inú tému alebo podtém, a ja sa proste konštatovať ", druhý deň som hovoril s známeho o .. . ", ale nikdy nepoužívajte svoje slová, nielen moja, ak ich budete potrebovať pre cenovú ponuku vo svojej knihe, takže by som použiť JUAL RPP 2013 - http://rppkurikulum2013.blogspot.com/ - nie je zdvojnásobiť nahor alebo nejakú ko-mputer softvér plagiátorstvo Amazon Kindle, alebo akéhokoľvek budúceho vydavateľa časopisov, alebo ako.

Zmena predmetu mierne nebude mať vplyv na to, čo robíte, alebo ukradnúť ich hrom alebo nápad. Viete, môžete získať veľa kilometrov von stratégie spolupráce elektronické knihy inteligentný, aj keď odpustiť platbu akéhokoľvek druhu pre vašu prácu na projekte. Vážne, mali by ste byť prekvapení výhod práce týmto spôsobom. Prosím, zvážte to všetko a myslím, že na ňom.

Diva Pendidikan

Tidak ada komentar:

Posting Komentar