Senin, 28 April 2014

Colabora la Fiction activitate cărți și cărți electronice Considerat RPP Kurikulum 2013

Colabora la Fiction activitate cărți și cărți electronice Considerat RPP Kurikulum 2013

Să presupunem că ai vrut să colaboreze pe o serie de cărți de afaceri de non-ficțiune, exact cum ar putea merge despre asta? Vezi tu, am făcut o serie de proiecte de scriere, ajutând alți autori apreciază ca un fascicul laser pe argumentele lor. În general, și mi-ar recomanda foarte aceasta metoda, am făcut doar că, prin e-mail. Trebuie să iubești moderne de comunicare de zi spune. Deci, exact cum face acest lucru kurikulum RPP 2013 - http://tokobukuadm.com/jual-rpp-kurikulum-2013 - funcționează atunci când lucrați pe ebooks și cărți vă întreb?

Ei bine, de exemplu, autorul unei cărți de eseuri de afaceri ar putea scrie câteva paragrafe care descriu metodologia lor și modul în care aceasta poate fi ușor diferită de celelalte strategii folosite în lumea reală, și cum pentru a explica acest lucru pentru mine, eu pun întrebări, note provocare, atunci comenta mai departe, înainte și înapoi - în mod evident, prin e-mail. Bine, dar de ce aș face asta? Ei bine, nu într-adevăr pentru bani, dar eu fac foarte mult să beneficieze de informații kurikulum 2013 - http://rppkurikulum2013.com/ - pentru ca proiectul meu de afaceri următoare ar putea fi ceva în care am putea practica această nouă cunoaștere.

Deci, ceea ce mă împinge atunci? Ei bine, am patru motive principale;
  1. Fac ceea ce fac cel mai bine. 
  2. Antreprenori de ajutor reuși. 
  3. Ajutor carte autor oferi cele mai bune informații. 
  4. Contestarea vechiul mod de a face lucrurile sau modul curent - lucruri care nu funcționează bine. 


De fapt, ar trebui să facem asta să-l plătească înainte de toți antreprenorii din lume? Când antreprenori reuși, industria gestionează, dezvoltă și rămâne în formă și eficient, să nu mai vorbim de a oferi noi locuri de muncă fără sfârșit la fel de bine. Acum, dacă alegeți pentru a ajuta Jual RPP - http://jualrpp2013.com/- un coleg autor într-un proiect de e-book, plan de afaceri antreprenoriale, industrie manual sau o carte adevărată, aveți nevoie să ia în considerare o serie de lucruri în astfel încât să nu provoace provocare drepturi de autor de-a lungul drum.

De exemplu, atunci când lovind în jurul valorii de noi idei și concepte de afaceri, nu doriți să utilizați "exact cuvintele" sau expresii pe care le-au pus în aceste e-mail-uri în lor de e-cărți, articole sau blog-ul dvs., în calitate de Jual RPP kurikulum 2013 - http: / / jualrpp2013.blogspot.com / - ai putea folosi cei din cartea ta, și care ar putea cauza probleme de drepturi de autor, sau mai târziu, cineva ar spune că nu a fost plagiat, chiar dacă nu a fost, nu este doar în valoare de risc c "este.

Deci, acest lucru nu înseamnă că puteți fi creativ și reutiliza sau recicla propriile tale cuvinte. De exemplu, în general, ceea ce am făcut în trecut, se schimba ușor subiectul și de a folosi cuvintele mele la un alt subiect sau sub-subiect, iar eu va menționa pur și simplu ", altă zi am vorbit cu o cunoștință despre .. . ", dar niciodată nu folosesc cuvintele lor, nu numai a mea, dacă nu aveți nevoie de ele pentru un citat din cartea lor, asa ca nu ar folosi Jual RPP 2013 -http://rppkurikulum2013.blogspot.com/ - nu să se dubleze în sus sau de a lua unele co-mputer software de plagiat de către Amazon Kindle, sau orice editor de reviste viitoare, sau astfel de.

Schimbarea subiectul ușor nu va afecta ceea ce faci, sau fura tunet sau ideea lor. Vezi tu, puteți obține o mulțime de kilometraj dintr-o strategie de colaborare carte electronic inteligent, chiar dacă ați renunța la plata de orice fel pentru munca la proiect. Serios, v-ar fi surprins la beneficiile de a lucra în acest fel. Vă rugăm să ia în considerare toate acestea și cred că pe ea.

Diva Pendidikan

Tidak ada komentar:

Posting Komentar